השיעורים שלנו

פילאטיס מזרן  PILATES

לחצו כדי לצפות בלו"ז השיעורים של קרן

מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה. ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה.

פילאטיס מייחסת חשיבות יתרה לשרירים המייצבים, מתוך מחשבה ששימוש נכון בהם יאפשר תנועה חלקה יותר וימנע עומס על חלקים אחרים בגוף.

פילאטיס מזרן מתקיים בימים: א' 19:00-20:00 עם אסתי, ב' 19:00-20:00 עם ליעד,

ד' 7:30-8:30 עם אסתי, ד' 18:00-19:00 עם ליעד, ה' 9:30-10:30 עם עדי,

ובבוקר יום ו' שני שיעורים רצופים 7:00-8:00; 8:00-9:00 עם עדי.

CORE PILATES

 CORE PILATES הנה שיטה במתמקדת בשרירי הליבה, המייצבים העמוקים של מרכז הגוף. בשונה משיטת פילאטיס המזרון הרגילה, פילאטיס קור נעשה במספר מנחים אפשריים – מעמידה על רגל אחת או שתיים, עמידת שש, שכיבה על הגב, הבטן או הצד. מה שהופך את השיעור למאתגר ודינאמי ואת העבודה על שרירי הליבה עמוקה ורחבה יותר. המטרה בתרגול הפילאטיס קור היא לנסות ולחזק שרירים שפועלים ביום יום ולדמות פעולות אשר משמשות אותנו במצבים מחוץ לאימון (החזקת משקל כבד, התכופפות וכו'..) ועל כן מניעה של כאבים, שרירים "תפוסים", והתנוונות של שרירים הכרחיים כגון רצפת אגן, זקפי גב ודומיהם. השיעור מועבר לעיתים רק עם מזרון ולעיתים עם עזרים; כדור פילטיס, משקולות קטנות, מקלות, גלילים, גומיות ועוד.. 

פילאטיס קור מתקיים בימים: א' 8:30-9:30 עם קרן, ג' 8:15-9:15 עם יוליה, ג' 20:00-21:00 עם קרן.

PILATES GOLD

פילאטיס גולד הוא תרגול שמיועד בעיקר לגיל השלישי. תרגול הפילאטיס עבור גילאים אלו מסייע בחיזוק מסת העצם (מניעת אוסטיאופורוזיס), הרמה נכונה של חפצים וקימה נכונה מכיסא או  ממצב של שכיבה. הרעיון המוביל בשיטה זו היא לנסות ולהביא את התנועה הנכונה והעבודה הנכונה דרך תנוחות טבעיות ויומיות לאדם ובכך לפחית עומסים לא הכרחיים של השרירים ולשמר ואף לשפר את המצב הקיים. התרגול הוא עדין ומתאים גם לשיקום.

פילאטיס גולד מתקיים בימים: א' 11:00-12:00 עם קרן, ב' 16:00-17:00 עם אסתי.

ניה

תוך שילוב של ריקוד, אומנויות לחימה ומינדפולנס, ניה היא יותר מסתם אימון. ניה היא תרגול כושר הוליסטי המטפל בכל היבט של הגוף - גוף, נפש ונפש. ניה מציעה את היכולת לחקור, לגלות ולשחרר את הפוטנציאל האישי שלך לחיות חיים בריאים ומשמעותיים על ידי האזנה לגופינו.

יונית לרנר אופן, מאמנת ניה ישראל, מעל 30 שנות ניסיון בהוראה, בעלת חגורה דאן1 שחורה, שייכת לסגל ניה העולמי. "אחרי שאובחני עם 5 פריצות דיסק ורופאי אמרו לי להפסיק לרקוד, גיליתי את ניה ולמדתי לרקוד ולנוע באופן חדש ומרענן. תוך כמה חודשים כאבי חלפו, התחזקתי וחיי השתנו הן ברובד האישי והן המקצועי. היום אני נהנית לתת השראה לאחרים לרקוד את החיים בהנאה ובתעוזה"

 

את כל הסיפור של יונית ניתן למצוא ב www.nianow.com/yonit-lerner-ofan

שיעורי ניה מתקיימים בימים: ב' 10:00-11:00, ב' 18:00-19:00 (חדש!!), ד' 9:00-10:00

יונית לרנר אופן - ניה

עופרי קרווסר - HIIT, TRX

TRX - Total Resistance eXercise

אימון ה TRX נעשה בהתנגדות מול רצועות כושר תלויות אשר המאתגרות את כל שרירי הגוף תוך שימוש מתמיד בשרירי הליבה (CORE). האימון משלב מספר קבוצות שרירים יחד בכל תרגיל ומטרתו העלאת דופק, חיטוב ועיצוב הגוף. אימון ה TRX מתאים לכלל המתאמנים ואין צורך בניסיון קודם כדי להגיע לאימון. את דרגת הקושי ניתן לשנות ולהתאים בהתאם לצורך ולדרגת יכולת המתאמן, מהתרגיל הקל ביותר ועד לתרגילי האקסטרים, השינוי בדרגת הקושי נעשה על ידי שינוי זווית הגוף (צעד קדימה או צעד אחורה יעשו את ההבדל), ועל ידי הגברת קצב העבודה ושינוי בבסיס התמיכה (רוחב וקושי המשטח עליו אנו נמצאים).

מקסימום תרגילים ומרכיבי כושר - רצועות ה־TRX מאפשרות לבצע תרגילים מורכבים ופשוטים כאחד ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כלל שרירי הגוף ועל מרכיבי כושר, כגון כוח מרבי, סיבולת שרירית, כוח מתפרץ, שיווי משקל, קואורדינציה, סיבולת לב-ריאה, גמישות.

שיעורי TRX מתקיימים בימים: ב' 18:15 עם עופרי, ד' 7:30-8:30 עם קרן, ה' 18:15-19:00 עם עופרי

HIIT - High Intensity Interval Training 

HIIT הוא אימון הפוגות בעצימות גבוהה - משמעות הדבר היא שילוב של אימון מחזורי אנארובי קצר בעצימות גבוהה עם הפוגות קצרות של מנוחה. העבודה מתחלקת בין סוגי השרירים השונים, כאשר בדרך כלל בכל אימון ישולבו מספר מערכות שרירים. התרגול מתבצע בצורה מחזורית באמצעות חזרה על תרגיל מסוים (למשל סקוואט, ריצה מהירה במקום או ספרינט, כפיפות מרפקים, שכיבות סמיכה או קפיצות), לאחר מכן ניתן זמן קצרצר למנוחה ואז – מעבר לתרגיל הבא.

אימון HIIT הוא האימון שממשיך לתת - האימון אחראי לשריפת קלוריות גבוהה במיוחד בזמן קצר וזאת הודות לעצימות הגבוהה שלו (באימון ממוצע נשרפות כ-400 קלוריות), יתרונו הייחודי הוא ששריפת הקלוריות מתרחשת שעות ואף מספר ימים לאחר האימון.

שיעורי ה HIIT מתקיימים בימים:  ב' 19:00-20:00 עם עופרי

Zumba

זומבה הוא שיעור אירובי המשלב מקצבים וצעדי ריקוד של מקצבים לטיניים לבניית אימון דינמי, הכולל אלמנטים של אירובי ושל פיטנס, קל לביצוע וכיפי. לכל שיר יש כוריאוגרפיה מיוחדת משלו. הקסם של הזומבה טמון בעובדה שהמתאמנים לא מרגישים שהם עושים ספורט אלא שהם במסע ברחבי יבשת דרום אמריקה... בשיעור זומבה ממוצע ניתן לשרוף בין 500 ל-800 קלוריות (!) השיעור קורא למשתתפיו "לזנוח את ההליכון ולהצטרף למסיבה" ולחטב את גופם באווירה של מסיבה מחשמלת!

ניתן למצוא דוגמה לאימון Strong של חברת Zumba בקישור הבא: https://youtu.be/tQVPttktJcI

שיעורי ה Zumba מתקיימים בימים:  ב' 20:00-21:00 עם מיקה (חדש!!), ג' 9:15-10:15 עם אנה, ה' 19:00-20:00 עם ליעד

שיעורי Zumba גולד - עבור הגיל השלישי מתקיימים בימים: ג' 10:15-11:15 עם אנה,

ה' 9:30-10:30 עם ליעד

לחצו כדי לצפות בלו"ז השיעורים של ליעד

Strong By Zumba

Strong By Zumba היא התכנית החדשה מבית היוצר של זומבה. האימון נעשה בשיטת אינטרוולים (העלאת דופק ושריפת קלוריוטת בדומה לשיעורי HIIT) ומשלב אלמנטים של כח ופיטנס, בשילוב מוזיקה וכוראיוגרפיות יחודיות לשיעור. בניגוד לשיעורי הזומבה המוכרים - שיעורי ה Strong הם פחות ריקודיים ויותר מזכירים אימון קרבי כשהם משלבים בתוכם אלמנטים מתוך עולמות הקיקבוקסינג ואומנויות הלחימה וענפי ספורט אחרים כגון סקי, טניס ועוד.. השיעורים הם אינטנסיביים ומותאמים למוזיקה המקורית שיצרה חברת Zumba עבור האימון הייחודי הזה.

ניתן למצוא דוגמה לאימון Strong של חברת Zumba בקישור הבא: https://youtu.be/tQVPttktJcI

שיעורי ה Strong מתקיימים ביום: ד' 19:00-20:00 עם ליעד

מיקה יעקב - זומבה וזומבה נוער

חיטוב

שיעורי חיטוב מתמקדים בעיקר בחיטוב בגוף ועיצוב שריריו ולא בהכרח בשריפת קלוריות ובדופק מהיר, משמע- פחות קפיצות וריצות. השיעור עצמו יכול להיעשות עם עזרים כמו גומיות, משקולות קלות, גלגל פילאטיס, כדורים מתנפחים ועוד וגם יכול להיעשות ללא עזרים כלל.

התרגילים במספר חזרות שונות מאפשרים לשרירי הגוף לעבוד (כל שיעור יתמקד בדרך כלל על קבוצות שרירים מסוימים, בהתאמה) ועל ידי כיווץ ושחרור טונוס השריר נחתור למראה מעוצב ומהודק יותר של הגזרה.

שיעורי החיטוב מתקיימים בימים: א' 18:00-19:00 עם קרן, ב' 8:30-9:30 עם קרן אדלר,

ד' 8:30-9:30 עם קרן, ה' 20:00-21:00 עם ליעד, ו' 9:15-10:15 עם קרן, שבת 9:15-10:15.

שיעורי חיטוב גולד - עבור הגיל השלישי מתקיימים ביום: ב' 10:00-11:00 עם רומי.